úterý 24. března 2009

Kde blogovat? Proč být u Googlu? Proč být u Microsoftu?

Než jsem začal psát tento blog, prošel jsem celou řadu různých možností. Možnost vlastní domény a vlastního redakčního systému jsem vyloučil. Nechtěl jsem nic platit a chtěl jsem mít správu blogu v rámci klikání, tzn. co nejjednodušší. Výběr se mi zúžil na dva kandidáty, Microsoft se svým Live Spaces a Google s Blogerem.

Proč Microsoft?

  • Všechny základní vzhledy blogu vypadají prostě skvěle
  • propojení se službami Live.com, které jsou výborné
  • díky používání Microsoft OS a Microsoft produktů je zaručena maximální spolehlivost na základní úrovni

 

Proč Google?

  • Protože AdSense, pro ty kteří nevědí o co jde. AdSense je reklama, kdy Vám Google platí za klik každého uživatele

 

Jak jsem se rozhodl? Ze začátku u mě zvítězily osobní preference, takže jsem blog rozjel na live spaces, ale když teď vidím, že ke mě chodí více lidí, že ve statistikách už nejsem započtený jen já, kamarád a táta, říkám si, proč si pár dolárků nevydělat reklamou? Jelikož Microsoft nic takového nenabízí a ani není možné adsense kód vložit na live spaces, rozjel jsem další blog na bloggeru, kde zrcadlím obsah z livespaces, až čas rozhodne co je lepší a co přežije. Jak to vidíte vy? Je pro Vás hlavní jen kvalita? Nechcete vydělávat, že budete dál dělat co máte rádi? Jak byste řešili problém, kdy na jedné straně chcete kvalitní blog, ale také chcete mít na něm reklamu?

 

http://mojewokna.blogspot.com/

http://mojewindows.spaces.live.com/

Žádné komentáře:

Okomentovat