úterý 24. března 2009

Internetový prohlížeč? Jedině Internet Explorer 8

Asi jako většina, začal jsem na IE6, pak jsem se dostal k Firefoxu u kterého jsem stále. Jsem s ním moc spokojen, ale potom co jsem okusil IE8, tak jsem maximálně nadšen. Microsoft se svou IE7 hodně ztrácel na konkurenci, IE7 na konkurenci prostě neměl. Ovšem IE8 je pořádná věc. Doporučuji vyzkoušet funkci Web slices, díky které si můžete do oblíbených položek přidat určitou část stránky a sledovat změny. Perfektní využití je tak v případě, že chcete sledovat kurzy měn. Další věc pomocí které chce IE8 útočit na konkurenci, jsou akcelerátory, jakási obdoba addonů, které má Firefox. Lidé prostě mají rádi poskládat si soft k obrazu svému. Doufám jen, že nabídka akcelerátorů se bude rozrůstat. Mám jisté obavy, aby to neskončilo jako s gadgety do side baru. Gadgety jsou skvělá věc, ale po prvotním boomu, již jich moc nepřibylo.

Microsoft má konečně prohlížeč, který se nemusí za nic stydět a který zvládne i ty největší nároky IT profíků.

Žádné komentáře:

Okomentovat