pátek 15. května 2009

Twitter efektivně s Twhirl

image Co jsem objevil kouzlo blogování a kouzlo všech služeb spojených s Web 2.0, rozhodl jsem zkoušet všechno možné. Ani Twitter nebyl ušetřen a mikroblogování mě docela začalo bavit, obzvlášť, když status na twitteru můžete propojit se statusem na Facebooku. Chodit, ale na web mě moc nebavilo, kontrolovat jestli někdo něco nového nenapsal a tak. Porozhlédnul jsem se nějakých klientech pro Twitter. První a poslední, který jsem zkusil je Twhirl. Aplikace je postavená na platformě Adobe Air. Instalace proběhne v mžiku, žádné složité nastavování, jen jméno a heslo Vašeho účtu na Twitter.

imageTwhirl pak otevře své hlavní okno, kam se donačtou všechny zprávy, které jste normálně viděli na Vašem webovém rozhraní.

imageZ aplikace samotné pak můžete velmi snadno přispívat a sledovat příspěvky ostatních. Pokud se stane něco nového, Twhirl Vás upozorní pípnutím a nad lištou se objeví náhled nového příspěvku. Funguje to stejně jako většina IM klientů. Okno Twhirlu, není-li aktivní se zprůhlední a i notebooku s menší pracovní plochou Vás nebude nijak omezovat. Ač prográmek není ještě ani ve verzi 1.0, tak funguje skvěle, nestabilitu jsem zatím žádnou nezaznamenal, jen si jej užívám.

image

Co se týče nabídky funkcí, nabízí Vám zde prakticky vše, co Vám nabízí webové rozhraní Twitteru, o nic nebudete ochuzeni. Naopak získáte volnost, protože už nebudete muset neustále chodit na web, necháte běžet Twhirl na pozadí a nestaráte se. Twhirl mi běží především na notebooku a že by nějak zpomalil systém, říci nemohu, ani o něm nevím.

 

Kde stahovat?

http://www.twhirl.org/

 

Pokud se Vám zachce, můžete mne sledovat i Vy na Twitteru :)

Žádné komentáře:

Okomentovat