pátek 17. dubna 2009

Total Commander 7.5 beta 1 – Nový Total Commander se na nás chystá

image Včera (16. dubna 2009) vyšla na webu Total Commanderu zpráva o uvolnění veřejné betaverze, s pořadovým číslem 7.50 beta 1. Jako velký příznivec Total Commanderu, jsem nemohl jinak a betu jsem si stáhnul, nainstaloval a rychle otestoval. Seznam oprav a vylepšení si můžete pročíst zde: http://www.ghisler.ch/board/viewtopic.php?t=21820

image

No a co je vlastně nové? Při práci samotné jsem si ničeho nevšimnul. Krom lehce vylepšené grafiky. Pokud si rozbalíte nabídku diskových jednotek, tak se zobrazuje i ikonka a panel s popisky Název, Přípona, Velikost a Datum mají efekt 3D. Jinak jsem pří práci žádnou další novinku nezaznamenal. Co je příjemné, ani žádný problém s nestabilitou jsem nezaznamenal. Vše funguje skvěle a žádné problémy. Poměrně příjemnou novinkou, kterou ale asi stejně nepoznáme, je to, že total commander bude moci fungovat i v 64bit režimu.

Betaverze se navíc chová jako jakákoli jiná verze Total Commanderu, pokud jej tedy nemáte registrován, musíte po startu odklepnout tlačítko. Musím říci, že jsem aspoň u bety doufal, že se bude chovat jako plná verze. Jelikož ne, tak musím říci, že nevidím žádný důvod proč betu stahovat a instalovat. Máte-li verzi 7.04a, zůstaňte u ní.

Stahujte zde: http://www.ghisler.com/750beta.htm

Žádné komentáře:

Okomentovat